BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2009. szeptember 12., szombat

Mindig a sárga téglán....

Itt is egyenlőre felfüggesztem az írkálást, nem azért mert sikertelen lenne a diétázásom. Sőőőőőt. A héten a háziorvos megvonta tőlem a vérnyomáscsökkentőket, mert beálltam 120/80-ra, egyedül a pulzuscsökkentőm maradt, amire azt mondta, hogy azzal aztán nem tud mit csinálni, úgy látszik én ilyen gyors vagyok:)
Ami a kilók számát illeti: -25....ezt még a házidoki is magától észrevette:)....szóval remélem, egy év múlva már azt firkanthatom ide, hogy a maradék is távozott tőlem:) (mármint kiló:-))

2 megjegyzés:

Béb írta...

Nekem hiányozol ám!

Lazac írta...

Nem tudtam a másikba írni, Béb mondta, hogy ide azért lehet...vegyes érzéseim vannak.
Egyrészt nagyon is megértem, amikor az ember úgy érzi, eddig és innen nem tovább....másrészről meg hiányzol. De tudod, megtaláljuk egymást, nem a blogon múlik ez. :)